Friday 17 January 2014

Takk tau laa tajuk apaaa

Hi! Assalamualaikum . Hurm dah lama tak menjengah blog ni . Entah dah berhabuk dah blog nih penuh dengan sarang sarang labah . Mood apa tak tau mai tiba tiba nak update blog nih . Mungkin hati dah simpan banyak sangat dah kot tak tercukup ruang nak simpan dah semua ni . Banyak masalah . Yaa , Allah sayang aku sebab tu Allah uji aku . Rasa macam nak jerit sekuat hati jaa tapi takk boleh . Aku perempuan , xmanis jerit kuat kuat . Kan , Hurm sabarlah duhai hati . Selepas ni aku boleh terima insyaallah . Sekarang aku tengah menghitung hari untuk pegi sambung belajar kat poli . Tanggal 24 hari bulan hidup aku akan berubah sepenuh nya . aku akan jauh dari dia . Fryourinformation lah kan hari ni aku update guna henfon aku yang senget ni taauu . Agak sengal la update guna henfon ni dan memerlukan kesabaran y tinggi . Tak tau la nak tulis tajuk ni apa kan sebab dah banyak hal aku tulis . banyak sangat tajuk aku bawak masuk . Time aku ada masalah lah diari aku peneman aku n dah hampir qatam pun diari aku .  Tunggu laaa , selalu kalau masa aku bosan aku akan buka balik diari aku n dari situ lah aku ingat balik kisah kisah aku dulu dulu .


Aku start tulis diari sejak aku mula melangkah ke alam remaja . Masa aku form one . Ada kisah aku nak turunkan berat badan aku , nak tegelak jek aku baca dengan ayat budak budak aku masa tu . Dulu masa form one berat badan aku 70 , 161 cm , kat diari tu aku tulis aku takk mau makan nasi langsung dalam masa sebulan . Nak tau tak berhasil ka tak? Tidakkkk tak berhasil pun . 2 hari ja aku bertahan pastu aku marah marah kak aku dalam diari aku sebab dia masak makanan y sedap sedap . Btw! Tenkiuuu kakrini . Haa , tuu laa , lepas gagal test 1 aku cuba test 2 pulak . Aku xmakan malam . Exactly bekesan tau kawan , aku makan pg pukul 12 sebelum aq pegi skulah time rehat pukul 3 Dekat sekolah aku makan cokelat sekupang dua ja . Dulu aku bawak 2 Ringgit , 1 Ringgit aku bayar duit kud 1 ringgit lg aq beli cokelat sekupang dua sampai 1Ringgit .


Aku akan makan cokelat tu dalam kelas time cikgu mengajar kat depan . Haha . Pastu time balik , dalam pukul 7 aku makan nasik aku tak sentuh makanan apa apa dah lepas dari pukul 8 pastu sebelum tidoq aku minum air suam sampaii laa aku kena perli dengan kak kak aku . Nak diet lah konon , haa tuu laa cara aku nak kuruih . Haha . Tapi  tapi kan , kejap je . Lepas form 4 aku dah tak ikut dah  aku bantaiiii ja apa y aku nak makan . Tapi ikut mood jugak lah , ada time aku rasa berat aku naik aku slow kan aku punya penghadaman aku . Haha . HAA tu diaa lari dah tajuk tadi so berbalik pada diari aku kan bawu tadi jekk aku selak selak diari aku , ada satu nama yang sering aku sebut dalam diari aku tuu . Nak tau nama apa ? Xpayah la tauu , tu semua kisah lama y boleh terpahat dalam diari aku jaa . Bila baca baca balik , aku tak suka kenangan . Kenangan tu buat aku rinduu . Yaaa aku rindu  , rindu kengkawan aku . yang penting , past is past , mulakan hidup baru :) Eihhh takk feelingg laaa update blog guna hanset , takk boleh taruh gambar banyak banyak . Ke aku y tak qeti function depa haaa ?  HURMM  seee , aku dah tukar tajuk dah . K laah geng . Out duluu yaa . Jaga diri ye , sebelum aku undur diri mohon maaf yea kalau kalau terasa dengan status akuu . Assalamualaikum


NORAFIFAHSOKRI

No comments:

Post a Comment