Thursday 16 January 2014

azam 2014 :)

assalamualaikum kawan kawan :) sekaqang dah masuk tahun 2014 makin lama makin bertambah umur :) azam tahun ni special sangat . azam tahun ni aku nak melaksanakan azam tahun 2013 yang aku belum laksanakan yang mana azam tahun 2013 ialah ingin penuhi azam 2012 yang belum aku penuhi untuk azam 2011 di mana azam 2010 y belum aku selesaikan .  INSYALLAH :) nampak tak di mana aku seorang yang tak amik berat pasal matlamat hidup aku . insyallah dengan izin ALLAH dan dengan kesungguhan aku azam 2014 akan terlaksana sedikit demi sedikit yang mana aku takk boleh bagitau apa azam aku tahun ni :)
BTW, umur aku sekarang dah menjangkau 19 tahun , maknanya dah 11 tahun arwah ayah aku menghadap ILAHI :)

yaaaa dah 19 tahun aku bernafas kat bumi bertuah ni . dann makin lama makin bertambah beban yang aku akan tanggung insyaalah aku boleh :)
tarikh yang aku tunggu selama ni (24november) tarikh yang mana insyaallah akan menentukan masa depan aku . aku dapat belajar dekat politeknik tuanku sultanah bahiyah . sejujurnya berat aku nak tinggalkan suasana dekat NIWANI 

mauu tak nyaa rindu nak dekat 7 bulan aku bekerja dengan a.hasni dan kak wani . jiwa aku dah sesuai bekerja dengan kak siti dengan aza dengan mimi . dann yang pentingg aku dapat bos yang amik berat pasal pekerja pekerja diaa . BTW aku bersyukur sangat sangat , sebelum aku berhenti kerja kak wani dengan a.hasni banyak tolong aku .  walaupun aku pernah maaii lambat kejaa HEHE . 
kalau tak adaa depa mungkin aku 'KEKURANGAN' dekat politeknik :) syukur sangat sangat . moral of the story aku berhutang budi dengan bos aku .  hutang budi tak boleh di bayar dengan duit :) tapi insyallah ALLAH akan bantu mereka :)  ALLAH MAHA MENGETAHUI :) 
dannn sekaqang bila aku balik sungai petani jaa mesti aku singgah niwani . wajib tuu . rutin mingguan aku .  GIANT SP dahh jemuu tengokk akuu kat situ . 


haa . yang tudung kuning ni kak siti . gambaq lama dukung anak kustomer :D
ASAL kustomer try bajuu jaa mesti kami akan jadi NURSERY jaap . tambah tambah bila budak budak ni sporting pulak kan ? HAA .  moral of the story gambaq AZA taakk daakkk HAHA :)

berbalik pada poli pulak . alhamdulilah aku boleh suaikan diri aku dengan suasana baru . almaklum laah kan aku takk pernah duduk berasingan dari rumah aku sejak aku kecik lagi :)


 HAAA . sebelah sekali tuu wani OYEYA tengah tuu najwa peqasan comey . depa ni lahh insyaallah
akan jadi peneman aku nak balik sp . hehe . 


 yang depan tuu farah , tengah huda . yeaahh sama jabatan dengan aku :) DEPADUA yang aku kenal 
masa dekat dewan masa nak daftar dengan dengaq taklimat . 


y tepi sekaliiii tuu YAYA .. yaa nama dia YAYA 



HAAAAA . masa nih burfday kawan aku . ni semua kawan satu banggunan asrama . kesimpulannya susah senang nanti depa lah yang akan jadi peneman aku masa aku dekat politeknik dan mungkin dekat luaq jugak :) 

THE LAST MENTION 


aku tetap takk lupa kawan kawan yang aku kenaii dekat SMK SG PASIR . 

KAY ! 3:20 PM 17JAN2014 :) 
norafifahsokri




No comments:

Post a Comment