Tuesday 21 January 2014

S.A.M.A.N


tanggal 21 haribulan 2014 adaa jaa masalah . masalah apaa ? haa nak tau , tadi kelas science komputer start jam 8  sampai jam 10 , so kami ada guide 7 jam . bayangkan 7 jam ? waa rasa nikmat takk terhingga taau takk . tapi tuu bukan masalahh diaa :) masalah dia tadii ada spotcheck KAMSIS TIBA TIBA .
 TIBA TIBA okayy . sedang kami dok makan makan tiba tiba adaa PUAN masuk terus tanya kami macam macam . haaa memang aku ngakuu kami ada wat salah , kami dah langgar peraturan KAMSIS PTSB . nak taau apa salah kami ? hurmm takk payah laa bagitau . tapi tapi tapi kalau nak ikut kan hampir setengah penghuni adaa jugak buat macam kami buat .  nasib kami jaa terkantoi . lepas kena beletiaq apa semua PUAN suquh kami semua turun pi pejabat kamsis . nak di pendekkan cerita kami pi laa pejabat KAMSIS dannn moral of the story kena S.A.M.A.N . tapiiii lepas ni mungkin takk AKAN dimaafkan .TUU SATUU .



satu lagi aku silap buatt C.I.D.O.S . dahh 5 dahh aku buat . hanyaa ALLAH ja tauu perasaaan akuu time aku tersedar silap aku . minggu ni minggu akhir kena hantar . lepass niii library PTSB dokk nampak muka aku je laahh INSYAALLAH . haha . dugaan . hurm .  takk paa takk paa segulung diploma menanti akuu ceewaahhh baru diploma dahh kecoh lebih kan ? haa , IJAZAH insyaallah :) btw ,  esok kena bawak 50hinggit masuk kelas . yaaa duitt sekarang macam AIYAQQ jaa keluaq . INSYAALLAH DEKAN bak kata mak aku . yaa , mak aku cakap macam tuu masa hantaq aku maii ptsb . hummm . rinduu mak ! eeihhh dah ubahh tajuk . haa sebelum lebihhh lebihh aku ubah tajuk , dengan senang hatinya aku mengundurkan diri . akhir kata{hehehe}

 jika kamu tidak mengejar apa yang kamu inginkan,
maka kamu tidak akan pernah memilikinya.
jika kamu tidak bertanya,
maka jawapannya adalah tidak.
jika kamu tidak mengambil langkah, 
maka kamu berada di tempat yang sama.




ASSALAMUALAIKUM :)
norafifahsokri

No comments:

Post a Comment